• Kolejowy zawrót głowy

Rozgrywka przypomina nieco zabawę makietą kolejki. Po planszy poruszamy się drewnianymi pionkami imitującymi lokomotywy. Celem gry jest uzyskanie jak największego zysku dzięki skompletowaniu odpowiedniego taboru albo wykonaniu najbardziej opłacalnych zleceń na przewóz towarów lub ludzi.

73.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 24 godzin.
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 8.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Ostatnie sztuki
www.alexander.com.pl

Wysyłka gratis od 250 zł !

Zostaw telefon

Kolejowy zawrót głowy

Gra, której akcja osadzona została w świecie pociągów.

Rozgrywka przypomina nieco zabawę makietą kolejki. Po planszy poruszamy się drewnianymi pionkami imitującymi lokomotywy. Celem gry jest uzyskanie jak największego zysku dzięki skompletowaniu odpowiedniego taboru albo wykonaniu najbardziej opłacalnych zleceń na przewóz towarów lub ludzi.

Dzięki wyjątkowym, drewnianym zwrotnicom wygląd planszy jest dynamiczny. Odpowiednie ustawienie nastaw może skutecznie utrudnić zdanie rywalom i wydłużyć ich drogę do celu. Kluczem do sukcesu może okazać się konsekwencja w kolekcjonowaniu taboru lub pracowita realizacja zleceń ukrytych na kartach szansy.

 

PARAMETRY:

* wielkość pudełka: 38x26x5,5cm,

* ilość graczy: 2-4

* wiek: 6+

 

ZAWARTOŚĆ:

* Plansza, Pionki obrazkowe - 4 szt.,

* Podstawki pionków - 4 szt.,

* Karty własności - 18 szt.,

* Karty „Los” - 30 szt.,

* Karty „Lotto” - 7 szt.,

* Kostka do gry,

* Banknoty - 1zł x 75 szt., 2 zł x 40 szt., 5 zł x 20 szt.,

* Elementy rozbudowy („domki”) - 18 szt.,

* Instrukcja

 

"Intrygująca gra o kierowaniu ruchem, budowaniu własnych pociągów, dostarczaniu ładunków wreszcie. Oryginalny zakup zamiast kolejki, ponieważ gra zawsze tworzy silniejszą interakcję pomiędzy uczestnikami niż gotowa zabawka, a w trakcie jej rozgrywania więcej się uczymy, gdyż sytuacja na torach stale się zmienia, co wywołuje chciane, gorące emocje".

www.mlodygiercownik.pl