-
Kolejowy zawrót głowy




Rozgrywka przypomina nieco zabawę makietą kolejki. Po planszy poruszamy się drewnianymi pionkami imitującymi lokomotywy. Celem gry jest uzyskanie jak największego zysku dzięki skompletowaniu odpowiedniego taboru albo wykonaniu najbardziej opłacalnych zleceń na przewóz towarów lub ludzi.
Wysyłka w ciągu | do 24 godzin. |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Ostatnie sztuki
|
www.alexander.com.pl | |
Kod kreskowy | |
EAN | 5906018020526 |
Wysyłka gratis od 250 zł !
Kolejowy zawrót głowy
Gra, której akcja osadzona została w świecie pociągów. Rozgrywka przypomina nieco zabawę makietą kolejki. Po planszy poruszamy się drewnianymi pionkami imitującymi lokomotywy.
Celem gry jest uzyskanie jak największego zysku dzięki skompletowaniu odpowiedniego taboru albo wykonaniu najbardziej opłacalnych zleceń na przewóz towarów lub ludzi. Dzięki wyjątkowym, drewnianym zwrotnicom wygląd planszy jest dynamiczny. Odpowiednie ustawienie nastaw może skutecznie utrudnić zdanie rywalom i wydłużyć ich drogę do celu.
Kluczem do sukcesu może okazać się konsekwencja w kolekcjonowaniu taboru lub pracowita realizacja zleceń ukrytych na kartach szansy.
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- plansza
- kostka do gry
- drewniane pionki w postaci lokomotywy
- awatary
- elementów taboru klejowego do skompletowani
- drewniane nastawy zwrotnic
- karty szansy
- banknoty o różnych nominałach
- czerwone żetony
Dodatkowe informacje:
- Wydawca: Alexander
- Wydanie: polskie
- Ilość graczy: 2 - 4 osoby
- Zalecany wiek: od 6 lat
- Instrukcja PDF: Kolejowy_zawrot_glowy.pdf
- Producenci