• Posiadłość Szaleństwa: Druga Edycja – Ulice Arkham

259.90
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Dostawa Opole 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 0
Orlen Paczka 0
Kurier 0
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5902259204664

Wysyłka gratis od 250 zł !

Mroczne tajemnice czekają!

Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.

Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.

Wszyscy za jednego

Każdy z czterech nowych badaczy ma do opowiedzenia własną historię, którą znajdziecie na rewersie kart. Szemrana przeszłość Finna Edwarda dobrze przygotowała go do cichego przemykania w cieniu, pozostając całkowicie niezauważonym. Diana Stanley opuściła szeregi kultu i na pewno widziała w życiu więcej okropności niż jakikolwiek inny człowiek w Arkham. Dzięki swoim doświadczeniom z nadnaturalnym za każdym razem, kiedy miałaby otrzymać co najmniej 2 karty przerażenia, otrzymuje jedną mniej. Tommy Muldoon to policjant z Bostonu, który zawsze ma przy sobie swoją ulubioną broń, której może użyć w każdym teście. Na koniec zostaje jeszcze nasza ulubiona śpiewaczka, Marie Lambeau, która swoim czarującym głosem może wykonać niezapomnianą inkantację zaklęcia bez poświęcania na to akcji. Kultyści będą oczarowani.

Na wzmocnienie

Ulice Arkham wprowadzają też do Posiadłości Szaleństwa tajemnicze Eliksiry, na które badacze mogą natknąć podczas poszukiwań. Te niezidentyfikowane wywary oferują bardzo wiele, jednak skutki uboczne mogą być bardzo poważne.

Każdy Eliksir jest dobierany awersem do góry, tak, że gracz nie wie, co jest napisane na rewersie karty. Jeśli badacz podejmie ryzyko i wypije Eliksir duszkiem, odwraca kartę, aby poznać skutki uboczne i rozpatruje je natychmiast. A może nic się nie stanie?

Wycieczka po Arkham

Ulice Arkham to także trzy mrożące krew w żyłach przygody. Akcja pierwszej z nich, Tajemniczej Alchemii, prowadzi badaczy korytarzami Uniwersytetu Miskatonic, gdzie z pomocą naukowców zmierzą się z gwiezdnymi wynaturzeniami i wampirami.

W Gangach Arkham badacze muszą rozwiązać sprawę nieludzkiego morderstwa, aby zapobiec otwartej wojnie między gangami Sheldona i O’Banniona. Gangi oskarżają się nawzajem o zabójstwo, ale prawdziwa tożsamość mordercy pozostaje nieznana i, jak przeczuwają badacze, może okazać się czymś o wiele straszniejszym, niż nawet najgorszy psychopata.

Ostatni scenariusz pozwoli badaczom podziwiać eksponaty w Muzeum Miskatonic – w tym kilka starożytnych artefaktów, które w jakiś sposób powiązane są z serią dziwnych zdarzeń. Czas zbadać tę klątwę, zanim ktoś ucierpi!

Ratuj miasto

Ulice Arkham przemierzycie już w lipcu. Czy i tym razem podołacie w starciu z nadnaturalną grozą?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra!  Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja

Zawartość pudełka:

  • instrukcja
  • 4 karty i figurki śledczych
  • 17 kafli mapy
  • 11 kart zwykłych przedmiotów
  • 9 kart niezwykłych przedmiotów
  • 15 kart zaklęć
  • 8 kart warunków
  • 5 kart obrażeń
  • 5 kart horroru
  • 6 kart eliksirów
  • 7 znaczników i figurek potworów
  • 30 znaczników postępu
  • 12 znaczników osób

Dodatkowe informacje:

  • Liczba graczy: 1-5 osoby
  • Wiek: od 14 lat
  • Czas gry: ok. 120 -180 minut
  • Wydawca: Galakta
  • Autor: Kara Centell-Dunk, Tony Fanchi, Grace Holdinghaus 
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Poziom zabawy
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie