Posiadłość Szaleństwa: Przerażające Podróże (Darmowa dostawa) | Galakta

Dostępność: Brak towaru
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Producent:
Wysyłka w ciągu:do 24 godzin.
Cena dostawy: 0
Odbiór osobisty:
0
Kurier:
0
Paczkomaty InPost:
0
Odbiór osobisty:
0
Paczka w Ruchu:
8.5
Kurier (pobranie):
18
Cena: 219.00
Stara cena:
Brak towaru
Powiadomienie zostało aktywowane. Na podany adres e-mail[[EMAIL]] zostanie wysłana informacja, gdy produkt będzie dostępny w sklepie. Powiadom gdy produkt będzie dostępny
Wpisz swój e-mail:
Udostępnij:

W scenariuszu Morderstwo na pokładzie Stargazer Majestic, macie świetną okazję, żeby wyruszyć w transatlantycką podróż na pokładzie sterowca. Spokojny wyjazd zostanie jednak nagle przerwany, kiedy usłyszysz krzyki dochodzące z dołu. Sprawdzając kajuty odkryjecie, że jeden z pasażerów został zabity. W tym samym momencie, grom przecina niebo, a deszcz zaczyna bombardować statek. Cokolwiek się tu wydarzyło, nie było zwykłym przestępstwem. To musi być działanie mrocznej siły.

Trzeci scenariusz, Ukryta głębia, zabierze Was na pokład RMS Morgany, gdzie zastaliście zatrudnieni do przeprowadzenia dochodzenia w sprawie przerażających doniesień dotyczących statku. Liniowiec stał się miejscem serii tragicznych wypadków, a na dodatek krążą plotki o nienaturalnych morskich stworzeniach. Po czterech dniach na morzu, jak zwykle macie zamiar zejść pod pokład, kiedy z nóg ścina Was podmuch potężnej eksplozji. Co do licha się stało? Czy to było zaplanowane? Gdy załoga wpadnie w panikę, skąd będziecie wiedzieć komu zaufać?

Wraz z ostatnim scenariuszem, Przerażające Podróże wprowadzają zupełnie nową mechanikę w formie kart Tożsamości, które reprezentują sekretną przynależność każdego gracza. W czasie gry w Ukrytą głębię z trzema lub większą ilością śledczych, każdy z Was otrzymuje kartę Tożsamości, którą musicie trzymać w sekrecie przed resztą zespołu. Wykorzystując podobną mechanikę co znany z gry podstawowej stan Obłąkany, nowe karty zasiewają ziarno nieufności, potencjalnie zwracając członków zespołu przeciwko sobie i zmuszając graczy do bycia podejrzliwym wobec ludzi, którym powierzają swoje życie.

Większość z Was będzie po prostu zwykłym człowiekiem, próbującym uciec w łodziach ratunkowych z tak wieloma ocalałymi jak to możliwe. Musicie być jednak ostrożni, ponieważ niektórzy z Was mogą nie być tymi, za kogo się podają: otrzymując inną kartę Tożsamości można wcielić się w rolę Hybrydy Istot z Głębin. Posiadacz tej zmienionej tożsamości nie wygrywa w normalny sposób. Zamiast tego, jego celem jest działanie na szkodę śledztwa i trzymanie w tajemnicy przed światem sekretów swojego ludu. Celem Hybrydy jest dotarcie do szalup ratunkowych z ludźmi i uniemożliwienie im dotarcia do brzegu. Jeśli jednak rozbitków będzie zbyt wielu, z łatwością wykorzystają swoją przewagę liczebną by pokonać Hybrydę Istot z Głębin.

Niezależnie od tego, po której stronie staniecie, musicie być ostrożni, żeby nie popaść w paranoję próbując odróżnić przyjaciół od wrogów. Czy będziecie mogli żyć ze świadomością, że Wasze pochopne decyzje mogą kosztować życie niewinnych sojuszników?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest  podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

 

Podstawowe informacje: 

  • Liczba graczy: 1-5 osoby
  • Wiek: od 14 lat
  • Czas gry: ok. 120 -180 minut
  • Wydawca: Galakta
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.

Bestsellery

Promocje

Producenci

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni