• Posiadłość Szaleństwa: Przerażające Podróże

199.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 24 godzin.
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Dostawa Opole 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 9.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5902259205029

Wysyłka gratis od 250 zł !

Rozszerzenie z nowymi badaczami, kaflami mapy i scenariuszami przygód

W scenariuszu Morderstwo na pokładzie Stargazer Majestic, macie świetną okazję, żeby wyruszyć w transatlantycką podróż na pokładzie sterowca. Spokojny wyjazd zostanie jednak nagle przerwany, kiedy usłyszysz krzyki dochodzące z dołu. Sprawdzając kajuty odkryjecie, że jeden z pasażerów został zabity. W tym samym momencie, grom przecina niebo, a deszcz zaczyna bombardować statek. Cokolwiek się tu wydarzyło, nie było zwykłym przestępstwem. To musi być działanie mrocznej siły.

Trzeci scenariusz, Ukryta głębia, zabierze Was na pokład RMS Morgany, gdzie zastaliście zatrudnieni do przeprowadzenia dochodzenia w sprawie przerażających doniesień dotyczących statku. Liniowiec stał się miejscem serii tragicznych wypadków, a na dodatek krążą plotki o nienaturalnych morskich stworzeniach. Po czterech dniach na morzu, jak zwykle macie zamiar zejść pod pokład, kiedy z nóg ścina Was podmuch potężnej eksplozji. Co do licha się stało? Czy to było zaplanowane? Gdy załoga wpadnie w panikę, skąd będziecie wiedzieć komu zaufać?

Wraz z ostatnim scenariuszem, Przerażające Podróże wprowadzają zupełnie nową mechanikę w formie kart Tożsamości, które reprezentują sekretną przynależność każdego gracza. W czasie gry w Ukrytą głębię z trzema lub większą ilością śledczych, każdy z Was otrzymuje kartę Tożsamości, którą musicie trzymać w sekrecie przed resztą zespołu. Wykorzystując podobną mechanikę co znany z gry podstawowej stan Obłąkany, nowe karty zasiewają ziarno nieufności, potencjalnie zwracając członków zespołu przeciwko sobie i zmuszając graczy do bycia podejrzliwym wobec ludzi, którym powierzają swoje życie.

Większość z Was będzie po prostu zwykłym człowiekiem, próbującym uciec w łodziach ratunkowych z tak wieloma ocalałymi jak to możliwe. Musicie być jednak ostrożni, ponieważ niektórzy z Was mogą nie być tymi, za kogo się podają: otrzymując inną kartę Tożsamości można wcielić się w rolę Hybrydy Istot z Głębin. Posiadacz tej zmienionej tożsamości nie wygrywa w normalny sposób. Zamiast tego, jego celem jest działanie na szkodę śledztwa i trzymanie w tajemnicy przed światem sekretów swojego ludu. Celem Hybrydy jest dotarcie do szalup ratunkowych z ludźmi i uniemożliwienie im dotarcia do brzegu. Jeśli jednak rozbitków będzie zbyt wielu, z łatwością wykorzystają swoją przewagę liczebną by pokonać Hybrydę Istot z Głębin.

Niezależnie od tego, po której stronie staniecie, musicie być ostrożni, żeby nie popaść w paranoję próbując odróżnić przyjaciół od wrogów. Czy będziecie mogli żyć ze świadomością, że Wasze pochopne decyzje mogą kosztować życie niewinnych sojuszników?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest  podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Zawartość pudełka:

  • instrukcja
  • karty
  • figurki
  • kafelki mapy
  • żetony i znaczniki

Dodatkowe informacje:

  • Liczba graczy: 1-5 osoby
  • Wiek: od 14 lat
  • Czas gry: ok. 120 -180 minut
  • Wydawca: Galakta
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Poziom zabawy
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie