• Przedsprzedaż Wojna o Pierścień: Los Ereboru

39.90 -15% 33.90
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu w dniu premiery
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Dostawa Opole 0
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.5
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier 15
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Średnia ilość
EAN 5902259206545

Wysyłka gratis od 250 zł !

Kiedy myślisz o wielkiej bitwie pod Pelennorem,

nie zapomnij o bitwach w Dale i męstwie Ludu Durina. Pomyśl, co mogło być. Smoczy ogień i dzikie miecze w Eriadorze, noc w Rivendell.

Tak ważna, zdaniem Gandalfa, była obrona Północy w czasie Wojny o Pierścień. Leczy co by się stało, gdyby to Wolne Ludy poniosły porażkę w Bitwie Pięciu Armii, a Dáin nigdy nie został Królem pod Górą? Co gdyby Krasnoludy z Żelaznych Wzgórz stały się jedynie rozproszoną garstką, prowadzącą mozolną walkę w obronie swych domostw? Co gdyby Dale nigdy nie zostało odbudowane? Rozgrywka w Wojnę o Pierścień, zakłada zgodny z „historią” wynik Bitwy Pięciu Armii. Wolne Ludy zwyciężyły, Erebor i Dale zostały odbudowane, większość krasnoludów z Żelaznych Wzgórz przeniosło się do Królestwa pod Górą, zaś krainy północy dobrze prosperują pod mądrymi rządami Dáina, Barda, a później Branda – jego syna. Los Ereboru oferuje możliwość rozegrania Wojny o Pierścień w sytuacji, kiedy to gracz kierujący Cieniem wygra w Bitwie Pięciu Armii. Historia potoczyłaby się wówczas zupełnie inaczej. Orkowie zajęliby Samotną Górę i założyli w niej twierdzę. Krasnoludy nadal pozostałyby w Żelaznych Wzgórzach, bez większej szansy na rozkwit. W efekcie wojennej zawieruchy Miasto na Jeziorze przestałoby istnieć, zaś królestwo Dale nigdy nie zostałoby odbudowane, i pozostało w ruinie. Jak bardzo Los Ereboru wpłynie na przebieg Wojny o Pierścień? Przekonajcie się sami, rozgrywając ten wariant.

Zawartość pudełka:

  • 4 nakładane na planszę kafelki: Kafelek Twierdzy Ereboru (jako twierdzy Cienia) / Kafel Losu Ereboru. — Dwa kafelki miast (do wykorzystania w opcjonalnym wariancie Nowych Miast) 
  • 8 alternatywnych kart: 4 alternatywne karty Wydarzeń dla Wolnych Ludów (karty Strategii 4, 19 i 22 oraz karta Postaci 17) 
  • 2 alternatywne karty Wydarzeń dla Cienia (karty Strategii 20 i 22) 
  • 2 alternatywne karty Towarzysza „Gimliego” (alternatywna karta „Gimli, syn Gloina” / Alternatywna karta „Gimli, Władca Krasnoludów”, którą można wykorzystać w opcjonalnym wariancie Rady Rivendell z dodatku Panowie Śródziemia)

Dodatkowe informacje:

  • Wydawca: Galakta
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska
  • Liczba graczy: od 2 do 4 osób
  • Zalecany wiek: od 180 lat
  • Czas rozgrywki: ok. 60 minut
  • Orientacyjna premiera: maj 2022
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Poziom zabawy
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie